Når du flytter ind på Plejecenter Oasen
Procedure ved indflytning på Oasen
Vi aftaler altid en indflytningssamtale med de pårørende før selve indflytningen. Vi gør opmærksom på, at der er syn af lejligheden før indflytning. Dette bliver aftalt mellem den nye lejer og boligselskabet.
Hovedformålet med indflytningssamtalen er at skabe tryghed for borgeren og de pårørende, der kan få svar på de aktuelle spørgsmål, der naturligt " fylder mest " i forbindelse med indflytningen. Ligeledes er det vigtigt, at vi får kendskab til de vaner, interesser og lignende, der er afgørende for, at borgeren bevarer sin livskvalitet.
Vi udleverer og gennemgår:
- Aftaleskema om køb af ydelser
- Huskeliste
- Regnskabsark
- Livshistorie
- Velkomstfolder, herunder: Fodterapeut, Frisør, Vinduespudser
- Folder vedrørende madservice
Vi understreger, at vi prioriterer samarbejdet med de pårørende højt, og at vi betragter dialog og kommunikation som afgørende elementer.
De pårørende kan til enhver tid henvende sig til centerlederen.